17 Mayıs 2012 Perşembe

OĞLUM VE BABASI;

Bugünde oğlum ve babası hakkında yazmak istedim hayatımın  2 aşkı,2 kıymetlisi,2 Beşiktaşlısı ve 2 balık tutma tutkulusu canlarım.
Eşim Murat düzgün,akıllı,yakışıklı sevgi dolu ve merhametli Beşiktaşlı büyük kartalım.
oğlum Ege akıllı,uslu,sevimli,afacan,güler yüzlü ,sevgi dolu Beşiktaşlı yavru kartalım.
Hayat beni 21.09.2003 saat 13:00'de eşimle muradımla karşılaştırdı ilk günlerde iyi sohbet ,keyifli anlar paylaştığım kişi yaklaşık 1 hafta 10 gün içinde aşka dönüştü.Buluşmalar devam eti sabah beni alıp işe bıraktı akşam aldı çay ısmarladı:) ve 3 ay sonra evlenmeye karar verdik 25.12.2003 de nişanlandık,31.12.2003 gecesi evlenme teklifi aldım:))) evet doğru okudunuz kararı önce aldık nişanlandık ve 1 hafta sonra evlenme teklifi aldımçok özel ve güzeldi hatta o anın resminide paylaşıcam sizinle

                                                                   İŞTE O AN:)))


Egemle ilk buluşmamızıda daha sonra paylaşmak  üzere sevgiyle ,ve benimle eşinizle tanışma hikayelerinizi ,evlenme teklif ediş yada teklif alma hikayelerinizi paylaşmanızı istiyorum   ,güzel hihayelerde anlarda buluşmak üzere.

1 yorum:

  1. Eşiniz sakal ve bıyığı kessin bence eski hali daha iyi. Bu arada Allah mutluluğunuz daim etsin:) Biz de 1,5 ay sonra nişanlanmıştık

    YanıtlaSil